ערכת הרזיה וניקוי רעלים של ד"ר יסמין חיו

 

ערכת ההרזיה של ד"ר יסמין חיו כוללת 3 מוצרים עיקריים:

  • טבליות קל-שובע: טבליות שמאזנות את רמות הסוכר בגוף, סופחות שומן וגורמות להפרשתו ומפחיתות את החשק למאכלים מתוקים. מטרתן היא להעניק תחושת שובע.
  • חליטת קל-נקי: תפקידה לנקות את מערכת העיכול מחומרים לא רצויים ורעלים למיניהם. גם היא, כמו טבליות ה"קל-שובע", תגרום לכם לחוש שבעים, תאזן את רמות הסוכר והשומן בגופכם ותפחית את הדחף לאכילת מאכלים רוויי פחמימות.
  • תמצית קל-נקי: תמצית של צמחי מרפא שתפקידה העיקרי הוא לנקות רעלים ממערכת העיכול.

שימו לב: בנוסף ל-3 המוצרים הנ"ל, כל ערכה מגיעה גם עם תכנית אכילה שמכילה תפריט לאכילה באופן מסודר ומאוזן, תכנית לניקוי הגוף מרעלים, מתכונים ייחודיים שיסייעו בתהליך והמלצות נוספות.

כל המוצרים בערכת ההרזיה מאושרים על ידי משרד הבריאות, כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ, בעלי תו תקן גבוה (GMP) ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד.

 

ערכת הרזיה – מטרות עיקריות:

ערכת ההרזיה של ד"ר יסמין חיו מסייעת בסילוק חומרים לא רצויים ורעלים מהגוף ובכך לרזות בצורה בריאה וטובה. מספר דוגמאות לחומרים כאלה הן: חומרים משמרים, צבעי מאכל לא בריאים, מזון מעובד, חומרי מתיקה מלאכותיים, שומנים בכמות גדולה, פסולת מעי ועוד.

בניגוד לשיטות אחרות לניקוי רעלים מהגוף, ערכת ההרזיה של ד"ר חיו מאפשרת לנקות את הגוף מרעלים באופן מסודר ומבוקר, ולא באופן מיידי או קיצוני.

 

לאילו תוצאות אפשר לצפות בעקבות השימוש במוצרים שבערכה? כמה ק"ג ניתן לרדת?

המוצרים של ד"ר חיו מיועדים בראש ובראשונה לגרום לאיזון – הן פיזי והן נפשי.

המוצרים יביאו לאיזון בחשק לאכילת מאכלים מתוקים ופחמימות, איזון כמות השומנים בדם, איזון רמת הכולסטרול ורמת הסוכר בגוף. על פי ד"ר חיו – שימוש נכון על פי ההוראות צפוי להביא לירידה במשקל של עד 10 ק"ג בתוך 60 יום (כלומר ממוצע של עד 5 קילוגרמים בחודש אחד).

 

כמה מילים על ד"ר יסמין חיו:

ד"ר חיו הינה מומחית הרזיה ובעלת תואר P.H.D במדעי הבריאות והמנכ"לית בפועל של רשת "לרדת בקלות". את מחקר הדוקטורט שלה הקדישה יסמין לכל נושא ניקוי הרעלים מהגוף ובמהלכו גילתה קשר ישיר בין ניקוי רעלים אלו לירידה במשקל.

רשת "לרדת בקלות" פועלת בישראל כבר למעלה מ-10 שנים ומאחוריה אלפי לקוחות מרוצים שהצליחו לרזות ולרדת במשקל הודות לשימוש במוצריה השונים.

הנכם מוזמנים לצפות בקטע וידאו בו מסבירה ד"ר יסמין חיו על תהליך ניקוי רעלים מהגוף וחשיבותו

ד"ר יסמין חיו - ערכת הרזיה

ד"ר יסמין חיו





דיאט מאסטר - פלטפורמה מקוונת ובה מדריכים מקיפים בנושאי דיאטה ותזונה נכונה, מידע על מזון בריא וסגולותיו. התכנים באתר דיאט מאסטר מבוססים על מקורות מידע מהימנים, כגון אתרי דיאטניות מובילות, קופות החולים ואתרים נוספים בתחום. חלק מהתכנים באתר עברו בקרה של דיאטניות ו/או נכתבו על ידי אנשי מקצוע.